مخاطب خاص


ایـــــــــنجآ دنـــــــــــیآی مــــــــــنه

هیچ وقت ی دوست خوب برام پیدا نشد...

اونایی ک من ب عنوان بهترین دوست انتخاب کردم...

هیچ وقت دوستیه پایداری نداشتیم

ولـــــی

اونایی ک منو به عنوان بهترین دوستشون انتخاب کردن..

تا اخــــــرش با هم بودیم

برای خودم متاسفـــــــــــــــــــم...



نظرات شما عزیزان:

بمون تو خماریش
ساعت15:20---29 خرداد 1392
چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار



دلتنگيهــ ــ ــ ــ ــايم قدم بزنـــ ـــ ــ ــم در اين خيابان



كه پـــ ــ ــ ــ ــر از چــ ــ ــ ــ ــراغ و چشمــــك ماشينهاستــ ــ ــ ــ



...نهــــــــ آقـ ــ ــايــ ــ ــانــــــــ:

مســ ــ ــ ــ ــير من با شما يكي نيست از ســ ــ ــ ــ ــرعت خـــــود نكاهيد



من آدابـ ــ ــ ــ دلــــــبري را نمي دانــ ــ ــ ــم
پاسخ:خماری نداره فهمیدم...


Nadiya
ساعت17:49---27 خرداد 1392
ای متقلب.متن کامت منو عوض میکنی؟
میزنم افلیجت میکنم.حالا واستا.


nazanin
ساعت20:48---26 خرداد 1392
دنبال “مخاطب خاص” نوشته هایم نباشید !

ارزش “خاص بودن” را نداشت … ......
اصن مخاطب نیست ک بخواد خاص بشه ....


nazanin
ساعت20:38---26 خرداد 1392
manzooret k manoo negar niist midoonam......valii ras migiyaaaa nedaaam doste khoobiyeee.... پاسخ:دقیقا منظورم شما 2تاست... تو ک کوتاه اومدی ولی نگار ...

Nadiya
ساعت17:51---23 خرداد 1392
خخخخخخخخخ

الان عکستو دیدم!پاسخ: یاد قدیمای خودت افتادی تو زندان؟:|


Nadiya
ساعت17:36---23 خرداد 1392
ﮔﺎﻩ ﺟﻠﻮﯼ ﺁﯾﻨﻪ

ﻣﯽ ﺍﯾﺴﺘﻢ،ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ...

ﺩﺳﺖ ﺭﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﺶ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻡ ﻭ

ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ....

ﭼﻪ ﺗﺤﻤﻠﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﻟﺖ


neda
ساعت16:34---23 خرداد 1392
eyyyy jooon negaran nabash peyda mikoni dooste khob kam yabeee پاسخ:تو چیکاره ای پس؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 23 خرداد 1392 15:42 |- ! ĄŘⱡ@Ҋ ! -|

?-†?êmê§